Lördag i stan

Lördagen var toppen! Fika och sällskap av fina vänner och syster. Precis när vi kom fram till ett fik som var öppet denna lördags eftermiddag så fick jag ett sms om att Ville ville fika med oss.  Han gjorde succé minst sagt! Efter några timmars tjöt och bebisgullande så gick vi skilda vägar. Jag och Joanna gick hem till henne och började pyssla med maten och väntade in Fidde. Hux flux skulle Per in i duschen så jag hann knappt tveka innan jag höll i Ville. Det är inte det att jag inte VILL hålla honom, det är så klart jag vill. Men jag är rädd att jag ska skada honom och jag får "idéer" i huvudet om att jag ska tappa honom, trilla eller trycka sönder honom. Men det gick bra! =) Så nu är den oskuld tagen. Sen skulle jag fotografera de där öde stränderna, och det är inte såå lätt. Det är alltid någon som rör sig eller en bebis som vevar med armarna eller grimaserar men till slut togs ett kort de vart nöjda med. Så det kommer i tidningen snart.

Dagen i bilder:


 

Mosters kompisar ville bebisgosa.

 

Ville charmar Ida & Evelina.

 

 

 

Som sagt det är inte det lättaste att fota familjbilder...


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Du är en fantastisk duktig fotograf, fast i detta fallet fick du ju också god hjälp av dina modeller!!!

2011-10-09 @ 11:06:18
Postat av: Sofie M

Jättefina bilder! Då vet vi vart vi ska vända oss när vi behöver ett familjefoto :)

När du tar bilder med effekter (typ den på dig och ville) är det din iphone som gör effekterna eller gör du det i datorn? Måste skaffa mig en iphone snart,märker ju att man tar fler bilder och bloggar oftast med mobilen men min är ju kass i jämförelse.

2011-10-09 @ 12:20:45
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/
Postat av: ♥ Lisabeth

Sofie: Jag redigerar alla bilderna likadant i datorn så just den bilden här på mig och Ville är kameran och ljuset i deras lägenhet. Men på bilden i förra inlägget har jag redigerat i iPhonen i en app som heter "Instagram". iPhone 4's kamera är faktiskt jättebra om man jämför med den gamla iPhonen jag hade, så det går att ta riktigt bra bilder. Men som sagt bilderna i detta inlägget är bara från vår kamera.

2011-10-09 @ 13:47:37
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0