Drömmar

Nu var jag tvungen att gå upp en sväng och pausa sovandet eftersom jag drömmer mardrömmar om att jag tappar Ville. Inte bra det. Får ta och titta lite på "Schulman Show" innan jag försöker sova igen.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Du får se det som att drömmen bearbetar dina rädslor och stärker din tro på dig själv.

2011-10-09 @ 11:11:15
Postat av: evelina <3

Du höll honom och klarade det HUR bra som helst! =)

2011-10-09 @ 21:49:05
Postat av: Emilie

Du kommer inte tappa honom :)

Jag ska försöka komma ihåg att klippa ur bilden på lilla familjen imorgon.

2011-10-10 @ 20:23:53
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Nej jag tror inte att jag kommer tappa honom heller, men det är sånna där drömmar som när man faller man vill bara avbryta liksom. Haha. Ja, om du kommer ihåg så vore det jättebra =)

2011-10-10 @ 21:21:56
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0