Bye bye London!

Sitter nu pa flygplatsen och vantar pa att fa boarda. Fick ett sms nar jag satt pa tuben att flyget var framflyttat en timme sa nu har jag extra mycket dotid :( Snalla alla hall tummarna for att planet landar lite tidigare sa jag verkligen hinner med min buss, annars blir det lite spannande hur jag ska ta mig hem :)

Markt att ni kommenterat vadret och jag kan saga att det var verkligen underbart. London visade sig fran sin basta sida. Sol och klarbla himmel alla dagarna och inte farligt kallt, jag kunde ga i troja pa dagarna. Toppen.


Trodde jag skulle kunnat lagga in fler bilder fram mobilen men det kranglar och jag har knappt inget batteri kvar i mobilen sa jag maste spara tills jag kommer till Sverige. Men nar jag ar hemma sa kommer det massa bilder.

Ha de.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Jag förstår att du har haft en härlig långveekend. Synd bara med försening av flyget, jag håller tummarna för att du skall hinna med bussen.

2011-10-16 @ 11:06:18

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0