BILDREGN: Fredag i London

På fredagmorgonen tog jag tunnelbanan till Hampstead och gick uppför backarna till det stora grönområdet som kallas Hampstead Heath. Vägen dit var verkligen pittoresk och jättemysigt. Parken i sig var också helt underbar, så tyst och lugnt. Toppen att hänga där på soliga dagar i London. Här kommer lite bilder från parken.









 


 

 

 


Efter jag besökt Hampstead Heath så tog jag tunnelbanan igen till mina gamla hemtrakter och varndrade runt lite och avslutade på Marble Arch för att besöka Amanda på hennes jobb. När Amanda hade arbetat klart gick vi genom Hyde park till Knightsbridge för att besöka Harrods "Christmas world". Som sagt var vädret verkligen toppen hela helgen.





Kvällen avslutade vi i soffan med James Bond film och hemlagad mat.
Amanda granne kom in och hängde med oss under kvällen också. Jättemysigt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0