Projekt

Åhh, nu ikväll har jag kommit på ett pysselprojekt som jag vill börja med NUUU!! Men jag har inget material eller något och vet knappt vart jag ska kunna få tag i det. Hade ändå tänkt mig att åka till Värnamo imorgon för att handla annat, så nu ska jag kika runt på andra ställen också. Har involverat Fidde i det också för jag kommer behöva hjälp.

Det är så att jag inte vill gå och lägga mig, för jag vill åka nu och titta. Jag vill att det ska vara morgon och att jag ska hitta allt jag söker så jag kan börja snart.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Mia

Nu blir jag nyfiken............... vad ska du pyssla med?

SJälv har jag massor av nya projekt i huvudet.......... så klart i betong........hahaha

2011-11-30 @ 22:18:46
Postat av: ♥ Lisabeth

Mitt projekt är en ljuskrona... vi får se hur det artar sig.

2011-11-30 @ 23:23:28
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0