Lycka i ett paket, part 2

Ja, i mars i år skrev jag detta inlägg. Idag är min sambo återigen som ett litet barn på julafton. Han kom fram till mig med två små grejer i plast och berättade att de tillhör hans nya datormus. Och då förstår jag att han måste uppmuntras till att berätta allt om denna underbara investering, så jag frågar lite frågor så han kan få berätta mer. Presic som ett litet barn som är stolt över den fina teckningen och som vill berätta vad den föreställer.

Detta är en megabraig datormus, för min sambo köper inget halvdant till sin dator inte! Jag fick höra allt om hur bra den är, (och i vanlig ordning lägger jag inte det på minnet), det som jag minns är att den är jättebra och att sladden är vävd! Eftersom datormusar oftast går sönder i sladden, det ni!


Ibland kommer lite glädjerop och kommentarer så som "Gud, vilken stilig mus" från andra sidan bordet. Eller "Kan du komma, och titta..." så sitter han och ler och fnissar för datormusen ändrar färg. Till fick man också en mega-musplatta som också den är jättebra!!

Det är tur att han är nöjd med sin leksak.
Nu sjungs det lite på andra sidan bordet också "Kom och låt oss tralla, låt oss tralla, tralla la la la" och också en ny variant av Gyllene tider's BILLY "Musen och jag hade spelar ihop...". Slogans poppar upp "En mus säger mer än 1000 ord" och "Älska din mus så som du älskar dig själv".

Jag undrar vad detta ska sluta...


Vad glad man kan vara.



Den nya bebisen


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0