Julskyltning och cirkusföreställning

Ja, det var det som stod på schemat denna stormiga söndag. Vid strax efter fyratiden trotsade jag och Fidde vädret och tog oss ut, hua-ena mig. Regnigt och blåstigt värre. Men det var några tappra själar som gick runt nere på torget och det är en mysig tradition tycker jag. Dock hade jag hellre sett snö på backen än piskande regn i ansiktet. Men det kan jag inte göra något åt.


Årets julgran, får en svag 3a i betyg. Alldeles för klen och lång-smal. Fel, fel, fel!

 

Som sagt var det några som var ute.

 

 

Strax innan klockan fem satt klanen Johansson bänkade i Skillingehus.
Det var dags för Ebba att visa sina cirkus-skills.

 

De var duktiga de små liven. Ebba är tjejen i röd-grönt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0