Nu får det räcka.

Hela veckan har jag varit hemma nu, legat i soffan och inte gjort annat än att tittat på filmer och tv. I eftermiddags har det blivit lite bättre, jag behöver inte hasa mig längst med väggen längre utan kan gå utan att hålla i mig! Ett framsteg.

Jag har i alla fall sett många filmer i veckan. Where the Wild Things Are, Due Date, No Strings Attached, Confessions of a Sociopathic Social Climber, The Stoning of Soraya M. och My Name Is Khan. Vissa var ju bättre än andra. Om någon vill ha filmtips så kan jag rekommendera de som är i fetstil, de andra två kan man hoppa över.

Nu håller vi tummarna igen för att jag vaknar imorgon och kan åka till jobbet.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Jag håller oxå tummen

2011-05-19 @ 22:05:55
Postat av: mormor Inga-Lill

Det var ju skönt att du är bättre, det går nog bra nu skall du se.

2011-05-20 @ 11:07:48

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0