Myssöndag

I söndags sov vi länge och sen åkte jag runt till mor&far och farmor. Kl. 16 åkte jag och Fidde in till Jönköping med en liten avstickare till Norrahammars kyrkogård. Vi har inte varit och tittat på Fiddes farmors grav sen den fått gravsten så vi hade med oss en handplockad bukett från min farmors trädgård och la på graven. Gravstenen var jättefin.

Efter det åkte vi in till stan och åt lite mat innan vi tog en glass framför filmstaden. Åt årets första Magnum Double Caramel, mmm. Sen var det dags för nya Pirates filmen. Den var helt okej. Jag gillar att det inte märks sååå väl att det är ÄNNU en uppföljare. En rolig sak som hände när vi satt i biosalongen och de sista minuterna spelades upp. Då kommer det in två killar med popcorn och dricka och tittade på sina biobiljetter. Alltså det var max tio minuter kvar av filmen och det kommer in killar som ska titta på den. Hm. Jag och Fidde kunde inte hålla oss för skratt. Man tycker ju att de borde fattat redan de kom in och såg att Johnny Depp var på skärmen att, oj vi har nog kommit fel. Men icke. Den ena killen började tränga sig in i mitten och stod upp och liksom tittade på personen som satt på hans plats att, Ehm, detta är min plats. Men när personen inte flyttade på sig så gick det nog upp ett ljus för honom. De hade nog gått in i fel sal. Hahaha.




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0