Bröllopsfesterna avlöser varandra

 

I veckan kom denna inbjudan till mig och Fidde. Det är min morbror Bo som gift sig med sin Henrik. Jag är så glad för dem! Det ska bli sååå roligt att få gå på ännu en bröllopsfest i år. Ser så mycket fram emot sommaren nu. Det är inte alls långt kvar till allt kalasande börjar. Starten går 18 juni då min gamla vän Björn gifter sig med sin Fia, då ska jag dock bara gå på vigseln. Sen är det hela paketet, vigsel + fest när Fiddes äldsta bror gifter sig den 16 juli. Emellan kalasen blir jag också moster!! Så häftigt. Tänka sig att jag är moster när min morbror bjuder in till bröllopsfest den 13 augusti. Inte att glömma heller, två veckor i Italien ska hinnas med också. Som sagt, ser fram emot sommaren.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: evelina <3

GUD vad roligt!!! Hälsa Bosse från MIG!

2011-05-21 @ 23:08:18
Postat av: Ida

SUPERSOMMAR! Lite grillkvällar ska vi hinna med också. Gillar't!

2011-05-21 @ 23:26:04
Postat av: ♥ Lisabeth

Ida: Jaa, jag vill grilla och ses snart!

2011-05-21 @ 23:59:46
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Joanna

Åh, va bra att du har beställt bebisen innan 16juli, TACK!;)!! Det har jag med bestämt nämligen!! Hehe! Men som sagt när vi ska på Bosse och Henriks fest är du det iaf;)))

2011-05-22 @ 12:15:37
Postat av: ♥ Lisabeth

Joanna: Jag tänkte annars mellan festerna 16 juli och 13 augusti =)Men vi får hoppas på ett tidig uthopp! ;)

2011-05-22 @ 14:13:20
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0