Utmaning

Jag har blivit utmanad av Emilie att skriva 8 saker om mig själv. Det är ju jättesvårt, men jag ska göra ett försök. Jag kommer ju bara på dåliga saker om mig själv, har lite svårt för det dära braiga. Jag ska försöka göra en ointressant blandning här.


  1. Jag har en dålig ovana eller en liten udda egenskap som är att jag alltid spottar i toastolen innan jag sätter mig, även efter och sedan flera gånger i handfatet när jag tvättar händerna. Stört jag vet, men jag ska tala om att jag inte ensam!

  2. Jag är väldigt bra på att starta för stora projekt som gör att jag tröttnar snabbt. Har många påbörjade stickningar och min virkning av en mormorsrutepläd är ett exempel av detta. Jag har hållt på ett bra tag och det går extremt sakta. Trodde från början att jag skulle vara klar på en månad (Hur tänkte jag ?!?!). Jag började i augusti förra året. Hmm.

  3. Jag älskar att lyxa till det med steka till scampi i vitlök, cayennepeppar och chili mitt i veckan. Vilket jag gör ganska ofta. Så himla gott.

  4. Skola och plugga är inte något för mig. Jag har ännu inte gått klart gymnasiet, trots 3 år av försök. Har några fjuttiga 100-poängare kvar.

  5. Min högsta dröm är att jag och Fidde kan få tillfälllet att bo och jobba utomlands under en period någon gång i våra liv. Kina står högst på den listan.

  6. Jag har jättesvårt för höger och vänster och skriver därför ofta mitt namn i luften för att veta vilken hand som är höger.

  7. Jag tröttnar aldrig på dessa låtar, "Hvad gør vi nu, lille du", "Eloise", "En väg till mitt hjärta", "Bless the broken road", "Chances are" och "Don't stop believin'". (När jag var liten så spelade jag, Hvad gør vi nu, lille du och En väg till mitt hjärta på högsta volym om och om igen på pappas vinylspelare. Jag tröttar aldrig på dem.)

  8. Jag är döv, enligt läkaren, på mitt vänstra öra, (t.ex. nu så skrev jag i luften för att se om det var vänster eller höger öra) men jag tycker mig kunna höra ytterst ytterst lite med det. Jag är också extremt ljudkänslig.


Var det okej svar/saker, Emilie? =)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Tipptopp som vi gillar säga här hemma :) nr 1 var kul!

2011-03-18 @ 20:52:06
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mormor Inga-Lill

Jag har några fler goda egenskaper:du är mycket hjälpsam, du är omtänksam, du är mycket empatisk, jag hade många fler men nu kommer jag inte ihåg dem.

2011-03-19 @ 14:48:22

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0