Panik

Jag får panik. Vår lägenhet ser ut som "hej kom och hjälp mig" överallt. Varenda rum är upp-och-ner och belamrat med skit från vägg till vägg. Borde köra en rejäl storstädning och verkligen rensa upp och ställa i ordning. MEN jag orkar inte. Det får jag lämna till nästa lördag tror jag. Då måste jag ändå packa inför Sälen-resan så då kan vi ju passa på att städa i ordning också. Det är roligare att komma hem till ett rent och snyggt hem än ett rörigt.

Det var när jag i börjat på året skulle möblera om i köket som denna oreda började. Eftersom jag inte visste vart allt skulle ta vägen så dumpade jag det i garderoben och på kontoret. Köket blev inte ens färdigt så det står halvfärdigt och lägenheten är full av oreda. Pust. Detta gör att det kryper i kroppen och jag får panik.


Bara se på garderoben så förstår ni kanske min panik.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0