Dagen jag inte längtat efter

Idag kom den. Dagen som visste skulle inträffa, men bävade för. Dagen då jag snubblar i trappan. Som TUR var så var det på väg upp och inte ner. Så jag stannade liksom kvar, utan att kana/rullar/studsa ner för resten av trappan. Jag slog mig inte speciellt mycket heller, vilket också var tur. Bara lite öm i armbågen och knät. Jag antar att detta var karma. Jag var mycket elak mot Fidde igår (jag har jätteångest) och nu fick jag sota för det.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Man ska inte vara elak det vet du ju! Bara ibland och lite :=)

2011-03-08 @ 18:19:00
Postat av: lisabeth

JAG VET! Men du om någon vet vad som händer med en när man inte ätit! Dessutom så hade jag varit på fackmöte till kl. 18 och kom hem halv sju och ville ha mat snabbt!

2011-03-08 @ 19:55:40
Postat av: mamma

Hmmm

2011-03-08 @ 22:01:23

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0