10 mars = 23 år gammal

Hipp hurra! Idag blir jag 23 år gammal. Det har varit en väldigt vanlig dag, förutom att mobilen vibrerat lite mer i fickan på jobbet och jag har fått lite mer notifications från Facebook på mobilen. Roligt att så många vill gratta lilla mig. Man blir lite varm i hjärtat. När jag kom hem från jobbet så hade jag som tur var förberett nästa allt som gick så det var i princip bara att snabbduscha, slå på kaffet och dekorera cupcakesen så var fikat klart. Joanna, mamma, mormor och farmor kom på fika. Fidde satt såklart med också och lyssnade på kacklet som uppstår då 5 damer pratar.

Fick massa bra av min syster, muffinsplåt och mängder av muffinsformar. Här ska det bakas mer cupcakes. Såklart fick jag annat bra också, pengar av mamma&pappa och farmor. Sen fick jag tre fina blombuketter också. Både farmor och mormor hade valt min favoritfärg, rosa och väldigt snarlika buketter. Så underbart fina. Fidde överraskade mig med tre fina röda rosor också. Ni kanske tycker det låter konsigt att han "överraskade" mig med blommor. Men eftersom vi båda är sjukt dåliga på att hitta bra presenter till varandra så säger vi att vi ger varandra annat, nu t.ex. får vi Sälen-resan av varandra =) Då slipper man all köpångest och press.


 

 

Joannas cupcakes, utan mjölk och ägg.
Både frosting och smeten smakade precis som de andra och det tycker jag var jättekul.

 

Buketter från mormor och farmor. Så fina.

 

Vackra rosor från Fidde.
Kul att alla tre buketterna hade så fint perfekt utslagna rosor.

 

Muffinspaket från Joanna&Per.

 

Kuvert med pengar och boken Varför gråter inte Emma?.
Farmor hade missat ett år och blev helt förvånad när jag sa att jag fyller 23år och inte 22.
Jag hade gärna fyllt 22år, ogillar att fylla ojämna åldrar.

 

 

Det märks knappt att det är en tjej som fyller år va? =)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: therese

vad goda cupcakes såg ut!

2011-03-14 @ 10:35:40
URL: http://tinythess.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0