Vigsel

Vid 13-tiden idag åkte jag hem till Evelina i Jönköping för att träffa alla tjejerna och piffa oss lite innan vi tryckte in oss i bilen och gasade ut till Sandhems kyrka, där det klockan 16 var dags för vigsel.

Bli inte rädda för det genomskinliga spöke som står ute i höger kanten på bilderna, det är bara blekfisen Lisabeth.

 

Det hann ju bli några bilder innan det att alla kunde samlas under trädet och ta en gemensam bild :)

 

Så äntligen alla samlade.



Brudgummen är en gammal vän till mig. Vi var ett stort gäng som umgicks under hela högstadiet och allihopa var på vigseln. Bruden har jag träffat några gånger också och fikat med och sen har vi setts när vi firat nyår osv tillsammans. Så himla roligt att se alla. En av killarna i gänget sjöng under vigseln. Han är så himla duktig och det var såå fint.


 

 

Det är ju så "synd" att alla ska ta kort, för brudparet flackar ju fram och tillbaka hela tiden =) Men fick några bilder i alla fall. Blev helt kär i Fia's (bruden) klänning, den påminner mycket om den jag själv skulle vilja ha på mig och jag någon gång skulle stå som brud.

 

Efter det kastats ris och jag kramat om Fia och Björn och gratulerat så körde jag de andra tjejerna till bröllopsfesten innan jag cruisade mig hemåt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0