Nu vet ni

Om det är någon som undrat vad som händer med en torr deo som legat i bilen en dag i 30-gradig värme, så ska ni nu få svaret.

 

Den "smälter". Kan säga att jag blev rätt paff när jag stod på den trånga toaletten på Värnamo sjukhus innan idag och skulle fräscha upp mig lite efter en svettig arbetsdag. Tänkte inte på att deon kanske inte tål värmen som blir i bilen under dagen, så jag drog till som vanligt med deon.... Kan säga att det blev ganska klabbigt. Hua.

 

För övrigt skulle jag till audionomen för att justera min hörapparat som jag inte använt på säkert en månad för den gör lite ont och så tycker jag att jag inte hör något med den. Inte så konstigt att jag inte hör något med den, den verkar har lagt av. Så den är på väg till service och jag har en till låns.


Nu är jag helt slut, efter en lång och svettig dag. Nu ska jag ta en snabb dusch innan jag ska sova.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0