Gårdagen

Oh det var olidligt på jobbet. Inte bara den fruktansvärda värmen (ja, man ska inte klaga men det är verkligen olidligt!) utan också mina ben värkte. Brukar bara känna av benvärk när jag ska sova, men igår värkte benen konstant från att jag ställde mig på jobbet. Men värst var det att köra hem, fy tusan, kunde knappt gasa för det gjorde så ont. Men hem tog jag mig till slut. Jag är glad att jag bara jobbar tre dagar denna veckan för det är verkligen så himla jobbigt att jobba i den värmen, men blir seg och orkar inte kämpa lite hårt. Och när man har en maskin som krånglar annars blir det inte speciellt mycket bättre en dag som igår. Men annars var det rätt så mysigt när det blixtrade och åskade utanför. En blixt måste slagit ner i närheten för tusan vad det small och vibrerade i golvet.

Jag har tyvärr inget nytt roligt att berätta...

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Ingen rolig kommentar men prova med stödstrumpor!!!

2011-06-08 @ 12:27:31
Postat av: mormor Inga-Lill

Din lilla stackare, har du värk i benen också! Jag kan trösta dej med att det skall bli svalare. Det var åsknedslag i Värnamo.

2011-06-08 @ 14:53:09

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0