Farmors jordgubbssaft

När jag i lördags var i Jönköping så sålde de jordgubbar för 20kr/litern så jag passade på att köpa två, för jag ville testa att göra farmors jordgubbssaft som jag fått recept på. Hon har sagt att jag måste vänta tills de är billigare =) men nu kunde jag inte vänta längre. Så från söndag tills igår kväll när jag kom hem har jag pysslat med saften.


Sila, sila, sila.

 

Koka, koka, koka.

 

Två stycken av jordgubbarna i saften kom från min balkong =)

 

Så himla smarrig blev den.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Du nämnde inget om att det kokade över och klabbade ner massa på spisen och plattan!!! Sks tjuv-testa saften när jag kommer hem idag när du är och jobbar. . muahaha

2011-06-22 @ 12:49:40
Postat av: <3 Lisabeth

Den infon är ju inte väsentlig ;)

2011-06-22 @ 18:20:07
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Papps

Ser läckert ut, vill också smaka.

2011-06-22 @ 22:14:47
Postat av: Fidde

Den smakade jättebra för övrigt! =D

2011-06-23 @ 07:35:31

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0