Igår var ingen vanlig dag

... för det var min syster födelsedag...HURRA HURRA HURRA! Det var dags för henne att fylla 30år.

Fick inte till någon bild på födelsedagsbarnet idag, så det fick bli en gammal bild från hennes examen förra året =)



Direkt efter jag jobbat så hämtade jag upp Fidde och så åkte vi till femkampen där Joanna hängt under dagen. Det var dags för lite fika efter att vi ätit lite lunch. Paketer blev det såklart, en symaskin fick hon av mamma och pappa. Av mig och Fidde fick hon ett "skönhets-paket" med body butter och nagellack från O.P.I, ett "lukta gott-paket" med ett Yankee Candle i med min personliga favorit Soft Blanket. Sen var det ett extra paket, med ärvegods, min gamla iPhone. Kanske en bebis stod nästan högst på listan men det är inget vi kan ge ;)

Senare på kvällen blev det middag med kräftor och räkor. Det var en mycket trevlig kväll som avslutades med att vi skickade upp tre Khom Loi, sådana däringa thai-/eldballonger. Jag och Fidde hade aldrig gjort det så jag tyckte i alla fall det var mysigt och fint. Försökte ta lite kort men, gillar inte när jag inte får fram det ljus jag vill ha i bilderna.



 



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0