Full rulle sockerbulle

Idag har det varit fart, det är först nu som jag sitter ner hemma en längre stund. Kl.9.30 ringde väckarklockan och då var det bara att hoppa i kläderna och styra kosan mot Jönköping för det skulle inhandlas massor av presenter. Folk fyller ju år till höger och vänster hela juni, juli och augusti, folk ska gifta sig och folk ska ha barn. Sprang över hela stan för att hitta bra presenter men är ändå inte riktigt nöjd. Gillar inte att ha den känslan. Men det är inget jag kan göra åt, finns inte det som jag sett i mitt huvud får jag nöja mig med det som är snudd på liknande. Hemma igen vid 12.30 för att jag hade ju tvättid mellan 12-16. Skynda skynda. Man vet ju aldrig vad en del hittar på i detta huset, kanske har man ingen tvättid längre om man är där en kvart sen... Men det var ingen som hunnit före. Emellan maskinerna hann jag med att handla och åka och ockupera torktumlaren på femkampen. Nu när tvätten är upphängd och håller på att torka har jag äntligen tagit tag i de "gamla" nytvättade kläderna som legat på bordet hela veckan. Nu när jag suttit ner en stund kanske jag orkar med att diska och slå in paket. Funderar på att gå till blomsteraffären också, mina blommor dör ju som på rullande band här hemma =(

Jag ska hinna med att steka till hamburgare innan Emelie kommer förbi vid kl. 6 också. Puuhh Somnar nog gött inatt hoppas jag. Ska ju upp och jobba mellan 6-14.10 imorgon bitti.


Disktrasans ord passar in just nu. "att diska är inte riktigt min grej..."




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Em

Det får gärna vara odiskat för min del:)

2011-07-08 @ 17:02:57
Postat av: ♥ Lisabeth

Redan gjort =) Men torktvätt får du stå ut med..hihi

2011-07-08 @ 17:49:14
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Emilie

sånna ord får inte användas i en rubrik, förstår du vad du nyss gjorde i mitt sockerbegär????

2011-07-08 @ 22:05:56
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Joanna

Var nöjd med allt...det blir säkert grymma presenter...till alla parter:)

Diska är inte min grej heller...;)

2011-07-08 @ 23:05:58
Postat av: Miranda

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 07:29:31
URL: http://gravidforsakring.net

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0