Blir så stolt!

När jag var på jobbet i måndags så fick jag ett sms från Fidde om att han gjort en sak hemma som jag nog skulle bli jätteglad över och stolt också. Miljoner tankar hann ju såklart fara genom skallen på mig under de många timmar som var kvar innan jag skulle få komma hem och se vad det var som han gjort.

Så när jag kom hem och han satt i soffan så irrade jag nyfiket runt och tittade överallt. Kunde inte se någon stor skillnad så inte var det någon städning så som dammsugning eller ta hand om tvätten, som ligger utspridd över hela bordet.

Till slut tog han med mig in på kontoret. Den extra stolen som alltid är i vägen stod också kvar så inte var det den som var bortburen. MEN den var tom på kläder, det har inte hänt på väldigt VÄLDIGT länge. Så jag brister ut "Åh har du lagt in kläderna i garderoben". Man får uppmuntra det!! Men inte bara det ser jag när jag vänder på huvudet mot hans garderob. Han har rensat ur bland alla kläder OCH vikt ihop kläderna så fint. Åh, jag blir så stolt. Sååå duktigt. Detta är alltså på eget initiativ, jag har inte tjatat om detta. Det är därför det är en sån stor grej.


Dock fick jag lite ångest över hur mina garderober ser ut...PUST.




Titta så fint!!

 

Men som sagt det medförde ju att jag fick lite panik över mina garderober.

Detta är bara ett kaos av mina fyra garderober. Helggöra kanske?!



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Go Fidde!!! skönt att höra att det inte bara är här det ligger tvätt i hela huset. Kom precis fram till en sak på väg till datan från köket. Fan va saker jag har dragit fram. En tvättkorg med lite ren tvätt korg, en stol nån stans, torkstället med lite tvätt kvar på, det mesta har blivit använt igen osv. Men va fan man orkar ju inte ta tag i del 2 av projektet om man alltid måste göra allt annat också...By the way, jag har nog nån tomatplanta över om du vill ha. Mina är cocktailtomater som är lite buskigare och inte så höga stora. Lite lättare flytta på, eller ta in om det skulle behövas :)

2011-07-06 @ 21:24:08
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Fidde

Fi faan vad jag är bra!!!!

2011-07-07 @ 13:33:50

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0