Nytt i krukorna

Jag fick presentkort på blommor av farmor i julklapp. Igår fick jag även lite pengar av Fidde som jag fick "festa" till det lite med, jag fick fria händer och fick köpa vad jag ville för denna hela 100-lapp. =) Snällt av honom. Så idag lovade jag mig att jag skulle gå till blomsteraffären och köpa lite nya blommor eftersom krukorna har stått tomma sedan jag slängde julstjärnan. Jag behöver piggas upp lite och blommor brukar hjälpa lite. Sagt och gjort, hem kom jag med tre blommor. Härligt med lite färg i fönstrena. Nu saknas bara en ny köksgardin.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

i like ur blog. would u help me with mine :) :) :) adisaaaa. har du icke tid så är det okej.

2011-01-29 @ 22:57:44

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0