När man bara inte kan släppa det, det är dååå det kommer.

I torsdagskväll gick Firewall på tv. Vi zappade runt lite emellan CSI:Miami. När vi tittade på denna filmen så tyckte jag att det fattades massa saker, och jag förstod inte hur den kunde sluta så när jag mindes något helt annat. Men då antydde Fidde att jag nog syftade på en annan film som har vissa likheter. Vi båda kunde berätta scener och speciella detaljer från filmen men inte minnas namnet. Så vi flög till varsin dator och letade och googlade efter en film som vi inte kunde komma på namnet på och inte minnas någon skådespelare. Bra utgångsläge. Vi höll på att bli galna båda två. Jag tycker mig kunna de allra flesta filmer jag sett men denna var bara helt väck. Förutom att det är sjukt irriterande att inte komma på namnet så kunde jag inte låta Fidde hitta svaret. Så jag tävlade inombords mot honom också, jättejobbigt, pressen blir så stor, haha.

Vi visste att det var någon machoman, a la Nicolas Cage, Mark Wahlberg, Michael Douglas eller typ Kevin Costner som spelade huvudrollen och att filmen handlade om en familj som blir instängda i ett hus. Precis som Firewall. Men vi kunde inte komma på vem det var som spelade i filmen och jag (som är den som kan de riktiga namn. Fidde kan bara klistra ihop helt fel ansikte med helt fel namn, eller hitta på egna namn) kunde inte minnas de andra som var med i filmen. Jag såg bara kroppar utan ansikten som går runt och gör scenerna i filmen. Åhhh, vi var verkligen i upplösningstillstånd när jag äntligen kom på: BRUCE WILLIS. Oj oj oj vad jag mådde gott att jag kunde komma på han. Detta innebar ju att jag därmed kunde snabbt och enkelt slå upp imdb och leta fram filmen, men framför allt,  JAG VANN!! =) Mohaha. Det kändes gött. Så kunde vi äntligen gå och lägga oss.


Ja, om någon undrar så heter filmen Hostage, eller Gisslan på svenska.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Tssss... Ingen viktig film ändå!!! =D

2011-01-24 @ 17:43:01
Postat av: lisabeth

kanske inte, men en grymt viktig vinst!! =)

2011-01-24 @ 18:10:06

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0