Ett kap

Jag tyckte att jag gjorde ett riktigt fynd idag på kupan, ett par skridskor i nyskick i strl. 47 för hela 15kronor. Är inte det ett kap så säg! MEN, det var ju ett par herr konståkningsskridskor! Så såklart blev det ju en hel del kommentarer om att "Lance Ward skulle inte ta sig ut på isen i dessa" osv. Jag visste ju att det kanske inte skulle gå hem, men va tusan 15kr är ju värt ett försök i alla fall. Man kan ju faktiskt slipa bort taggarna också. Jag ringde t.o.m. till Henriks Sport i Vaggeryd för att höra om han slipar skridskor (mina behövs slipas med) och det gjorde han. Så jag nämnde det att han kan slipa dem och kanske ta bort taggarna där fram så de får en mindre feminin karaktär. =) Då fick jag som svar att det nog är bäst att vi åker till Trelleborg och slipar dem, där ingen känner min sambo. Haha. Helt seriöst så tycker jag att om man testar att åka skridskor en gång vart tioende år så spelar det väl ingen roll hur skridskorna ser ut, bara de passar? Eller är jag helt ute och cyklar?

Fidde tog kort på dem och la in på Facebook, såklart måste han kommentera taggarna. =)




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Oh vad jag skulle vilja veta vems de varit. En 2 m lång isdansare, kanske var det herr Trippel Salkow. Hihi

2011-01-18 @ 22:12:38
Postat av: lisabeth

Ja, man undrar ju. Det kanske visar sig när Fidde tar på de på sig =)

2011-01-18 @ 23:00:30

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0