Kortfattat om jobbveckan

Måndag - Ny plats på företaget. Jag kunde visst göra allt var fel, inget var rätt. Om det var för att jag gjorde saker för sakta, så var det för att jag gjorde det för fort. Om det inte var för att jag stod på fel ställe, så satt jag på fel sätt eller packade för slarvigt. JA, så kortfattat så var det ingen bra dag. Grät en skvätt på vägen hem och i Fiddes famn.

Tisdag - På väg till jobbat kom jag på mig själv med att önska att det skulle springa en älg över vägen, eller något annat som kunde orsaka en olycka. Så jag slapp att  komma fram till jobbet. Men jag tog mig tyvärr fram och dagen blev precis som måndagen.

Onsdag - Jag tog mig till jobbet med mycket dålig känsla, men som TUR var så fick jag komma tillbaka till min plats som jag hade förra veckan jag jobbade. Så dagen gick helt okej. Nu håller jag tummarna för att morgondagen blir som denna dagen.


Förövrigt så undrar jag om alla asiaster på jobbet har drabbts av pinjemun, för alla har samma andedräktslukt. Eller pinjemun kanske inte luktar utåt? Bara smaken i munnen som förändras?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

Ok, det förklarar din ilska. Hoppas det ordna sig. Det är ju tillåtet att vara nybörjare.

2011-02-23 @ 22:03:55
Postat av: tinna

Nej, Pappa. Där har du fel. PÅ mitt jobb får man inte vara nybörjare! Man ska kunna allt och inte fråga några frågor.

2011-02-23 @ 22:11:37

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0