Jag ska bara...

Idag har varit en sån dag. Jag har påbörjat ett projekt och under tiden så kommer jag på att just ja, jag ska bara göra det först. Det är så typiskt mig, jag är så tankspridd och samtidigt livrädd för att om jag inte gör det som kom upp i huvudet nu så kommer jag att glömma bort det. T.ex. kan jag börja slänga ihop en smet, och komma på att jag måste vattna alla blommor. Eller jag kan stå och diska och komma på att jag måste nog pynta lite i vardagsrummet. Eller så kanske jag lagar mat och kommer på att jag måste byta disktrasa och fylla på med tvål. Alltså har idag varit en sån dag, jag har flängt runt i hela lägenheten fram och tillbaka för att försöka slutföra alla projekt jag påbörjat under dagen. Så nu är jag jättetrött och har ont i fötter och vader efter att jag har gått och stått så mycket.

Nu återstår endast projektet att äta maten som jag håller på att tillaga nu medans jag springer fram och tillbaka till datorn för att läsa bloggar. Efter maten ska jag bara ligga i soffan och kolla på bra serier på dvd och kanske någon film, för det är ju sååå tråkigt på tv på onsdag att jag spyr. Jag inte göra något mer idag, punkt slut.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0