Förresten

Det verkar som om det inte bara är mitt gamla jobb som har haft problem med att folk beter sig konstigt på toaletterna (på toalettringen så ser man ibland skoavtryck). Där jag jobbar nu så har de problem med att folk kissar i duschen, alltså inte medans man duschar utan när duschen är av. Det står skyltar överallt att det är förbjudet och att om det fortsätter så måste de sätta upp överbevakningskameror (?!?!). Nu ska jag inte vara elak eller anklaga någon, men på mina resor så har jag träffat på mest ståtoaletter i asien...Jag undrar vem/vilka det kan vara? Hmm.

En liten rolig grej på tal om asien, toaletter och ståtoaletter. I en fabrik i Kina, som några kamrater jobbat på så skulle de installera nya toaletter när de byggde nytt. Då hade det levererats massa toalettstolar. Vad tror ni de gör med dem? Jo, då gräver de ner dem, så att sitsen är i högd med golvet. Det blir alltså ingen vanlig toalett utan en ståtoa, av en riktig toastol. De är påhittiga där borta.

God natt.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0