Blommor

När jag hängde upp gardinen igår så såg jag att mina primulor (hur man nu skrivet Primula i plural) såg jättetråkiga ut. Varenda blomma trillar av, då jag inte är mästerskötaren. Så jag tog en tur till Ica i Vaggeryd, för jag är så uttråkad av att bara traska runt här hemma. Tur att Emelie tar med mig ut på en promenad i eftermiddag. Hela dagen har jag spenderat i mina pyjamasbyxor och min mys-omlottkofta.
Men tillbaka till gårdagen och Ica i Vaggeryd. Där hittade jag lite små blommor som jag tänkte kunde få plats i mitt fönster ett tag, istället för dessa tråkiga blommor.


 


Tänkte att det kunde bli något av dessa blommor, vad tror ni? Återkommer med bild sen om det blev bra.

 

Minirosor och Hjärtan på tråd.


Förövrigt är det mycket blommor här hemma nu, mer än vanligt.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0