Är inne på fjärde rasten nu på nya jobbet,...

Är inne på fjärde rasten nu på nya jobbet, jag som bara trodde att jag skulle ha två kvartar. Men jag har haft tre kvartar o en tjugominutare. Det går väl sådär, det är jobbigt att inte veta vart man ska vara o vad man ska göra. Känns som om man är i vägen hela tiden. Det är inte så lätt att kommunicera med mina arbetskamrater heller eftersom större delen är asiater. Jag förstår inte dem och de förstår inte mig! En liten kille har jag dock trackat för han förstår svenska och kommer också från bemanning. Vi får hoppas det blir bättre under veckan. Just nu saknar jag väldigt mycket stilexo o comptech och alla som jobbar där!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Go baby Go!

2011-02-07 @ 14:18:20

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0