Stora pysselkvällen

Ibland är den där mätteknikern bra att ha till sambo! Exakta mått till ljuskronan, check!

 

Den perfekta stålringen som här blir borrad i, har min braiga "svåger" Richard fixat till. Tack igen!

 

Den här blicken betyder typ, nu är du för närgången och sjukt irriterande, Låt mig jobba! Han har olika sorters blickar. En del vill man inte ens ha på bild för det finns risk för att den som tittar på bilden blir rädd =)

 

 

3 timmar, 175 st frågvisa kommentarer och ett X antal mördarblickar senare.

Imorgon är jag den som åker till grannbyn och inhandlar spraylack och band till upphängning. Sen kla'tt för upphängning!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Det blir nog jättebra:-)

2011-12-27 @ 22:58:22
Postat av: mormor Inga-Lill

Det är resultatet som räknas och det blev jättebra.

2011-12-28 @ 11:09:44
Postat av: Emilie

Skitsnygg!!! vi har svart sprayfärg om du inte köpt redan, vilken färg du nu ville ha :)

2011-12-28 @ 15:34:34
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Emilie: Den ska typ vara i samma färg, vi blästrade den och tänkte bara lacka genomskinligt över MEN då var ringarna gjorda i koppar så de blev lite röda när vi blästrade =) Så nu har jag inhandlat en lite "frostad" silver-sprayfärg och ska försöka spraya till den snart.

2011-12-28 @ 15:55:59
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0