Nipprig

Jag har inte avslutat pågående projekt innan jag blir helt nipprig och vill börja på med nästa. Tinna i ett nötskal. Det är därför det ligger halvfärdiga strumpor-, sjal- och linnestickningar lite här och var i lägenheten. Det finns också påbörjade klädesplagg att sy. För att inte tala om mormorsrutepläden som ligger bredvid soffan och ger mig dåligt samvete så fort jag sätter mig och glor på tv utan att ens röra vid garnet. Jag hinner liksom tröttna innan jag nått mållinjen. Allt blir lite halvdant, eftersom jag vill ha det gjort fort innan jag hinner tröttna.

Nästa projekt är i alla fall en fåtölj. Så om någon har en i stil med den här och som aldrig någonsin vill se den mer (den kommer absolut inte vara sig lik), så hojta!! Bästa vore ju om jag kunde bygga en själv, men det är väl att tro lite väl bra om mig själv. Kanske jag skulle vända mig till min möbelsnickrande kusin, vet att han är superduktig på finsnickeriet men fåtölj? Nu är jag i alla fall i slag med att leta efter billiga fåtöljer som man kan renovera på diverse auktions och loppissajter. Inatt fastnade jag om och om igen på blocket och lauritz de sidorna är alltid livsfarliga för mig, utan hus. Det slutade med att jag stod bredvid dator-stolen och skrollade på datormusen i ett försök att slita mig från mattorna på lauritz. Det gick tillslut. Det får också bli en tur till tygriket och panduro under början av nästa år.

Jag kommer behöva ett hus snart om jag ska fortsätta med alla mina projekt som finns i mitt huvud för jag har ju ingenstans att placera allt. Så om någon har ett sådant också som dem inte vill ha, så hojta då också! =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0