Nästan klar!

Den är inte riktigt färdig än, banden till upphängningen har inte kommit och resten av pärlorna fattas fortfarande men Tinna är redan supernöjd! (Sen ska den ju inte vara i sovrummet heller men hittade ingen bättre krok.) Jag kan inte ta åt mig äran för allt, designen har jag kopierat den från en annan blogg och så har jag ju fått hjälp av Richard och min händiga sambo.


Vad tycks?


 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Den är superfin.

2012-01-01 @ 15:53:38
Postat av: Isabelle Emilsson

Gud vad fin! Kan man beställa en? :)

Du är så himla pysslig! Jag önskar att jag var lite mer kreativ.



Kram

2012-01-05 @ 14:54:19
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Lisabeth

Tack Isabelle! Jag har kommit in i någon pyssla-rusch. Allt vill jag göra och det med detsamma =) Jag önskar jag orkade göra en till men det tog sån jäkla tid och den är ännu inte klar :( Men visa den för Andreas så slänger han nog ihop en till dig också. Hihi!

2012-01-05 @ 18:26:28
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0