Idag är ingen vanlig dag

Mormor och jag på morfars 93-årsfest

 

 

Grattis grattis! Ja, idag fyller bästa mormor år. Jämnt fyller hon också. Hon är inte bara mormor utan hon är också lite som en extra mamma, syster eller vän. Hon är toppen på alla sätt och vis.

Idag har jag och mamma varit där med blommor och fått fika. Min och Joannas bukett kändes lite mesig i jämförelse till mamma och pappas 80-rosor. På lördag är det fest för henne och alla hennes barn och barnbarn kommer. Så roligt.

 

 

 

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Jag blir varm i hjärtat och blöt i ögonen när jag tittar på dessa fina bilder och läser det du skriver. Underbart Lisabeth, jag håller med.

2011-12-15 @ 22:51:04
Postat av: Joanna

Ja, det var riktigt fint Lisabeth! Finaste mormor!! Men du glömde skriva att ALLA hennes barnbarnsbarn kommer oxå;)...hihi!

2011-12-16 @ 11:09:02
Postat av: mormor Inga-Lill

Tack för dina rara ord och bilder, det gladde mej mycket. Kram

2011-12-16 @ 11:33:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0