Fredag i Jönköping

Fredagen spenderades i Jönköping. Först runt på A6 och irrade runt en sväng, man blir helt matt av allt folk. Tur jag visste vad jag skulle ha. Sen gick vi och såg "The Girl with the Dragon Tattoo". Helt okej faktiskt, men stör mig på att språket i filmen inte är enhetligt. Vissa bryter, andra inte. Antingen ska alla låtsas vara svenskar eller så ska det helt enkelt vara en amerikansk film. Men det är som Fidde sa, "Det känns som jag sett den här förut!". Det är lite tråkigt ju för man vet ju vad som kommer hända, eftersom man sett den svenska versionen.

 

Efter bion var vi hungriga och såg skylten till Jungle Thai och jag blev sugen. Så det fick det bli. Fidde tyckte att jag skulle prova något annat än det jag brukar äta så medans jag var borta på toaletten hade han tagit fram några förslag till mig. Haha. Blev till slut Chili Scampi. Vrålgott! Dock jättehett men det är ju gott. Så mätta och belåtna styrde vi kosan hemåt. Nu är jag jättetrött och ska lägga mig och sova.

 

 




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

såg gott ut

2011-12-31 @ 12:42:36
Postat av: ♥ Lisabeth

Det VAR gott!!

2011-12-31 @ 16:00:03
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0