Tji fick jag

Jag som hade hoppats på att åka till jobbet idag, tji fick jag. Vaknade med ond hals men jag hade gett mig den på att jag skulle åka till jobbet idag, så jag gick upp ändå och fixade i ordning frukost och kaffe. Sen out of nowhere så kom svimkänslan som en iskall dusch. Jag baddade mig med lite kallt vatten och la mig ner på köksmattan. Jag trodde jag var klar med att bli yr och illamående nu, men det är som att mitt försvar packar ihop och kroppen tar sig ann allt dåligt på en och samma gång.

Det var bara att ringa min arbetsledare och säga att jag blir hemma idag också. Då kom han med ett tråkigt besked, jag och min team-kompis ska byta skift =( Så vi ska jobba förmiddag nästa vecka också. Så himla tråkigt, trivs ju så bra med de på mitt skift. Vi får hoppas att det bara är temporärt, anledningen är att helgskiftet ska gå ner på två-skift och då blir det mycket folk på vårt skift.

Annars gör jag inte speciellt, då jag inte har någon energi eller ork till något. Det blir mest att läsa bok, sova och tittar då och då på facebook för att se om Sofie gjort Emilie till moster ännu.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0