Sommar i P1

Nu när jag är tillbaka på jobbet igen, alltså inte just nu utan denna veckan, så har jag dragit igång med Sommar i P1 podcasten igen. Åh vad jag älskar det. Jag har i år laddat över varenda program för jag vet från tidigare år att vissa man tror sig inte intressera en, verkligen är det bästa programmet. Så i år har jag bara satt på play och lyssnat på program efter program. Som tidigare så är det verkligen så att personer man aldrig hört talas om eller har inte en aning om vem de är, de är de som inspirerar och intresserar mig mest.

De jag tycker är bäst i år hittills och som jag tycker är värda att lyssna på är Mark Levengood, Clara Lidström, Jason Diakité, Henke Larsson, Sylvia Schwaag Serger, Jonas Jonassson, Cecilia Forss, Johan Wester, Cecilia Uddén, Karl Ove Knausgård och Ubah Musse. Jag har inte lyssnat klart på hela listan ännu men det är dessa program jag fortfarande minns.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0