BILDREGN: Övriga bilder från veckan i Toscana

Det tog någon dag innan Lukas vågade hoppa i vattnet, men sen så...

 

... var det nästan inga problem =)

 

 

Här bakom grinden låg vinkällaren som tillhörde huset.
Här nedan kommer bilder inne i vinförrådet.

 

 

Jag tror pappa eller Fidde tog denna bilden sista kvällen. Jag tyckte den var så mysigt. Här ser man köket, trappen upp till hallen och längst bort ser man dörren till Emilie och Richards rum.

Så här var hela huset, små trappor överallt. Jag älskar't.

 

Fidde och Lukas busade och lekte nästan hela veckan lång.

 

Cooling i brillor.

 

Den här gamle mannen har jobbat på Castello del Trebbio sen jag tror det var 1950-talet. Han är som en hustomte nu. När vi gick rundvandringen på slottet så berättade guiden om honom och hans historia. Han berättade att det var en gammal man klädd i gröna kläder och en grön hatt med en fjäder som tog hand om slottets trädgård och höll huset varmt under vintern. Vi kan inte kontrollera att allt stämmer men det var en fin historia. Jag blev överlycklig när jag fick syn på honom så jag var tvungen att smiga fram och fråga om det var okej att ta en bild. Och han satte sig i position och posade så fint.

 


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0