Nya krukor

Dagen på jobbet gick bra igen. Svettigt i fabriken men men. Det är ju skönt när man kommer ut och det är lika varmt ute och SOL! Efter jobbet idag drog jag till Ica Kvantum i Gislaved för att inhandla saker till påsken. Puh, det var rätt klantigt att storhandla i en affär man aldrig varit i förr! Men det gick nästintill smärtfritt, endast pumpernickel blev kvar på listan och det hade ingen i affären någonsin hört talas om. Haha.

Efter Ica tog jag en sväng förbi en second hand affär, liknande Erikshjälpen och Kupan, som jag kör förbi till jobbet. Där fyndade jag lite.

Dessa fina fick hänga med hem, jag tänkte använda de som krukor och ställa lite överallt. Till sommarn på balkongen också.



Något i stil med detta. Det kan väl bli snyggt.


Om någon har vägarna förbi Gislaved på tisdagar, torsdagar eller lördagar och gillar second hand, tycker jag de ska ta en titt på second handen. Det fanns mycket fint. Hade jag bara plats och råd had ejga haft med mig två bord och en stor spegel hem också.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-20 @ 17:19:45
Postat av: adisa

men va påhittig man kan va! skulle aldrig komma på det hahaah

2011-04-23 @ 05:05:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0