Glad påsk!

Jag och Fidde har pysslat i eftermiddag, sen vi kom hem efter en shopping spree i Jönköping.

Fidde har gjort de fina kycklingarna och jag har gjort påskharen och korgen med påskägg.

 

Nu ska jag baka den sista tårtan och sen ska jag vila resten av kvällen. Det var fullt ös hela dagen igår också, bakade två tårtor och gjorde laxtartar. Så jag är något trött. Imorgon ska vi fira påsk hemma hos Emilie och Richard. Dit kommer också hela Fiddes familj och Emilies familj. Så vi blir ett stort gäng, hela 18pers.

 

GLAD PÅSK!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Ni har oanade talanger vill jag lova

2011-04-22 @ 22:07:23
Postat av: adisa

VA FINT!

2011-04-23 @ 05:02:42
Postat av: Mormor Inga-Lill

Trevligt med påskpyssel, dom blev jättefina. Glad Påsk.

2011-04-23 @ 12:36:51

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0