Saknar Amanda

Åh vad jag saknar henne. Pratade med henne i en och en halv timme idag på Skype, Varför gör man inte det oftare?! Då kom jag i alla fall på att jag saknar henne sjukt mycket. Har tänkt att jag skulle ta någon minitrip till Barcelona till hösten, men nu tusan måste jag det. Om så bara för två dagar så är det så värt att träffa henne och få lite miljöombyte!



 

Det är så orättvist att Amanda alltid ska bli så bra på kort medans jag ser så muppig...


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

nä, du är ju skitsöt ju!

2010-09-20 @ 10:00:13
URL: http://kajsagronlund.blogspot.com
Postat av: mamma

Tänkte precis vad bra du ser ut på korten och så läser jag din dumma kommentar!som är så fel!

2010-09-20 @ 17:17:13
Postat av: Fidde

Sööötis! Ja Lisabeth då jue. . eller Amanda är ju med söt men menade ju faktiskt till min lilla Bettan denna gången ;)

2010-09-21 @ 08:13:57

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0