Min sambo vet vad som gör mig glad

Jag har varit ganska deppig hela veckan och igår var det värst. Så Fidde sa åt mig att jag skulle gå och köpa mig något, för det brukar göra mig glad. Haha. Så jag gick runt i Skillingaryds alla butiker =)

Önska, fanns inget där som lockade mig, konstigt nog, brukar alltid hitta något där. Men inte igår. Så jag gick in till Centrumblommor för jag skulle ha en bukett till Joanna&Per (vi var bjudna på middag där igår). Hittade ingen fin blomma till mig =( Sen tänkte jag att jag kunde kila in på Kupan och se om det fanns något roligt. Och vad hittar jag då? Jo, en gammal köksvåg. Jag har velat ha det ett bra tag men inte hittat någon som var prisvärd eller som var okej snygg. De jag kommit över på blocket, tradera och på antikbutiker har kostat mellan 250-800kr. Det tycker jag är lite väl mycket. Så därför blev jag jättenöjd med att denna gick loss på 100kr. Den är ju kanske inte den snyggaste jag sett, men rätt charmig tycker jag allt. Den köksvåg som mamma har hemma är helt klart den snyggaste, men denna får bli bra nu. Och jag blev ju faktiskt lite gladare. Han känner mig, den där Fredrik. =)



Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Det är ju tur att Fidde känner till vad som gör dig Glad;) Då blir vi också glada :D

2010-09-25 @ 14:45:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0