Loppis-söndag

Idag har jag varit på söndagsutflykt med mig själv =) Jag fick för mig att jag skulle åka till loppisen utanför Moheda och på väg dit såg jag massor av andra loppisar så jag hoppade in på alla på vägen hem. Det finns så mycket man vill ha, men inte har plats för just nu. Tyvärr hittade jag inte allt som jag tänkt att jag skulle köpt. Men lite hittade jag allt. Hela 36kr gick kalaset på =)


Den djupa tallriken köpte jag idag, den andra lite större och "platta" tallriken
har jag fått av farmor för typ 10år sedan.

 

26 kr för dessa tallrikar och vaser. Det är tänkt att bli ett kakfat...

 

Typ något sådär har jag tänkt.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

påhittigt ju! ja hänkar gärna när du ska på såna utflykter :)

2010-09-26 @ 21:54:55
URL: http://mekicadisa.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0