2011

Mitt i all ångest över att tiden går så jäkla snabbt och att jag inte hinner med, DÅ dimper min nya almanacka ner i brevlådan. Visst jag har själv beställt den för någon vecka sedan för jag har redan saker jag måste skriva in i den och den gamla börjar bli helt nerkladdad längst bak av allt som jag måste komma ihåg att skriva upp i 2011-kalendern. Men jag hade helt glömt bort det igen och nu tog det andan ur mig för en liten stund. Men som tur är så är ju dessa almanackor så roliga så man kan inte annat än att bli glad när man ser den. Gör din egen på personligalmanacka.se




Lisabeth 2011's upplaga


Nytt för i år är också att man kunde välja färg på linjalen, jag valde såklart rosa.

Gammal och Ny



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Så fin den var! Jag måste nog oxå skaffa en kalender för nästa år. Jag har knappt använt någon i år. Bara vår parkalender! Allt bra? Puss

2010-10-12 @ 20:03:17
Postat av: Ida

Jätte, jättefin! En sådan får det bli nästa gång!

2010-10-13 @ 19:35:36
Postat av: Isa

Nä, det ska inte vara farligt. Jag har köpt ett "paket" med 3-dagars fasta. Man ska dricka olika juicer, buljong och örtté.. Och man ska göra det 8 ggr om dagen, dock är det bara typ 1 dl vid varje tillfälle, så det komemr definitivt bli kämpigt! Men dom sagt, kul med en utmaning..

Karmar

2010-10-15 @ 09:47:38

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0