Jul

När är det okej att börja julpynta?

 

Jag vill börja nu, inte med granen kanske men typ gardinerna och små pyssel. Jag vill baka lussebullar, pepparkakor, myntkyssar, fudge, kola och i år vill jag testa att göra egen glögg.

...Och hade jag haft pengar att köpa ljusmassa hade jag gjort mina egna adventsljus...men jag får väl bordlägga den idéen.

Har haft en jullängtan väldigt länge nu, och jag kan säga att jag kommer nog förmodligen att bryta min tradition med att klä granen dagen innan, jag tror inte att jag kan vänta så länge!

 

Just nu håller jag ställningen genom att fundera ut hur jag ska göra mig en ny julgransmatta, och tittar på det julpynt jag har köpt för i år. Jag får väl hålla ut någon vecka till innan jag går bananas och ger lägenheten en julbomb. =)



Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

du får baka när du vill om du bjuder mig! :)

2010-11-09 @ 19:26:05
URL: http://mekicadisa.blogg.se/
Postat av: Emilie

håller med föregående talare :)

2010-11-10 @ 11:37:08
URL: http://lindgatan7.bloggplatsen,se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0