Händelserika dagar

Onsdag till fredag spenderade jag med mina föräldrar i huvudstaden, mycket trevligt. Det hanns med shopping, dåliga restaurang besök, en öl, mer shopping, musikalbesök, bra restaurangbesök. Trevligt. Igår kom vi alltså hem och jag tänkte att gött och slänga sig i soffan och bara löka med min sambo, meeen så hade han besök av världens sötaste lilla minsting, Lukas och hans far. De hade bestämt sig för att sova hos oss eftersom mamma Emilie jobbade till sent. Och så var väl den största anledningen att de skulle kunna besöka pubafton på Järnvägshotellet medans jag landade hemma =)

När jag och Fidde vaknade idag vid kvart i elva så lyssnade vi länge om vi hörde Lukas och Richard, men det var tyst, tyst, tyst. Så Fidde gick upp för att se om de hade gått, men nej nej, de låg kvar och sov, Båda två! Efter att ha bott på hotell i två nätter så blir man ju "van" vid hotellfrukost =) Visst, det var inte i klass med hotellens frukost men det var så desto mer frukost än vad jag och Fidde brukar äta på lördagsmorgonar.

Vi hade bestämt oss för att åka till Jönköping på eftermiddagen idag så när Lukas blivit hämtad av Emilie så drog vi på oss varma kläder och började skrapa rutor. I staden så tog vi en gemensamt beslut om vilken garderob vi skulle önska oss pengar till i julklapp. Det är stort måste jag säga, vi kan sällan besluta gemensamt för det är oftast jag som tycker vi ska köpa något och Fidde antingen bryr sig inte eller pikar det jag köpt =)

Efter lite shopping så körde vi bort till Racketcentrum och bowlade en timme. Åh det är ju så himla kul, men tusan vad trötta vi blev båda två. När man bara kör två stycken så går det rätt snabbt så man hinner ju inte vila emellan och massera armen och handleden, haha. Och det negativa med att Fidde ofta slå strike är att det blir min tur, ännu snabbare, puh.

Vi var hemma till "Så mycket bättre" och fick njuta av sköna människor och skön musik samtidigt som jag sprang runt och pysslade med adventspynt.


Imorgon är en annan dag, då ska det pysslas mer och städas och vid kl. 17 smäller det! Då kommer Emelie på glöggfika =)



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0