Update

Ser så himla mycket fram emot helgen. Ska bli gött att komma ifrån hemmet lite och komma till Göteborg, ta en paus från råpluggandet och inte minst få gå på bröllop. Så himla kul ska det bli.

Idag har jag skrivit 2:a provet av 5, pjuhh. Det är jobbigt. Samtidigt som jag skriver prov var och varannan dag ska jag också skriva stora inlämningar á 5 A4-sidor i snitt. Som sagt det kan vara skönt att komma bort i helgen lite. Men böckerna hänger med =( I eftermiddag ska jag också redovisa mitt projekt i filmkunskap (redovisning av "La vita é bella"), efter det är den kursen med färdig.

Förra fredagen hade jag och Emelie det så himla gött. Kl. 9.40 åkte vi buss till Jönköping och kl. 11 var det dags för kurpaket. Det var lite struligt, för jag är lite snurrig och inte så smart, men det löste sig till slut och vi fick våra behandlingar. Jag en samezenkur och Emelie ett lyxigt massagepaket. Min kur innehöll, body scrub, bad och massage med varma stenar. Efter det gick vi till relaxen och bubblade i bubbelpool och åt nachochips och drack kall öl. Så himla soft. Vi avslutade dagen med en fika på Johans café innan vi snek skjuts hem av mamma och mormor.

Åhh, det ska bli så kul i helgen, o yes. Jag och Fidde ska i eftermiddag ta en sista tur till Jönköping innan helgen för och se om vi får ta i någon jäkla slips som vill passa!


Liten kort update vad som händer/har hänt. Återkommer väl efter helgen.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0