Tack Emilie!

Jag vill tacka Emilie för att hon ger Lukas smoothie, vilket har gjort att jag blivit sugen på det! =) Varje kväll denna veckan har jag gjort en kvällsmoothie och jag börjar riktigt tycka om det nu. Men det är något knas med mig och nyttiga saker som frukt, bär och grönsaker, det måste vara något jag inte tål i det för läpparna svullnar upp och börjar pulsera och det kliar mer än vanligt i halsen. Skumt. Men nu börjar jag faktiskt vänja mig av med det, jag måste vara lite mer nyttig och äta vitaminer!! Jag måste ju bli vuxen någon gång.

Favorit-smoothien än så länge är den med:

Banan
Blåbär
Hallon
Jordgubbar
Yoghurt
Apelsinjuice

Snart blir det till och testa lite mer exotiska frukter.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Tänk va pigg du kommer bli av alla vitaminer!! För man får verkligen en vitaminkick...det är nice det!! Ja, det är nog dags för fröken att bli vuxen;)! Go Tinna!!

2010-05-08 @ 11:27:05
Postat av: Emilie

Vad duktig du är Lisabeth! Jag tänkte inte ens på det när du sa det. Du brukar ju inte äta jordgubbar och hallon och sånt va? Jättesmart att mixa ihop det, värste vitaminbomben :)

2010-05-09 @ 21:56:19
URL: http://emilieolukas.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0