Snabbresumé

Denna helgen spenderades lite överallt i Göteborg. Anledningen var Sofie's möhippa. Lördagen var dagen då möhippan gick av stapeln och det var en aktiv dag. Aktiviteter och sysselsättning hela dagen. Jag orkar inte berätta allt, men dagen började med "uppdrags"-promenad i slottskogen innan det var dags för Sofie att blåsa två glas. Glasblåsningen var jättehäftigt och se. Det såg både enkelt och väldigt svårt ut (hur det nu går ihop sig). Det hade varit kul och prova men tusan det hade jag nog inte vågat. Efter glasblåsningen blev det ett stopp på en glassbar, för att sedan fortsätta till ett badhus, där vi simmade, relaxade, bubblade och snacksade i några timmar innan vi åkte vidare till en stuga där vi spenderade kvällen med vinprovning och en stor knytkalas-buffé. Jag hade kul, det var trevligt att träffa några av tjejerna som kommer på bröllopet och jag tror och hoppas att Sofie var nöjd och hade kul också =)





Efter en hel helg av fläng fram o tillbaka och pyssel och aktiviteter så var jag redigt trött igår. Emilie och jag orkade knappt prata på vägen hem för vi var så trötta ; )


Idag har jag jobbat & pluggat och imorgon blir det jobb. Onsdag blir det lite jobb innan jag åker med filmkunskapen till Jönköping och ser en 3D-bio. Sen blir det vila resten av veckan så jag orkar med Örebro på lördag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0