Det går inte så bra just nu.

Jo, jag är så grymt dum, korkad och kass. Jag kan inte studera medicinsk grundkurs på distans, det går bara inte. Jag har priorterat annat hela tiden, vilket har lett till att jag nu har 5 prov och 10 uppgifter att göra innan skolan slutar vilket är om 16 skoldagar. Ni kan ju själva förstå att det är rätt stressigt. Men idag har jag jobbat på en hel del i alla fall och ska fortsätta strax igen efter min lilla paus, jag just haft.

Det ska nog lösa sig till slut men jag stör mig så på mig själv att jag är så förbannat dum och bara skjuter allt framför mig. Jag har hela tiden tänkt att jag hinner göra färdigt det, och det gör jag kanske men jag har ju ingen lust att stressa fram allt som jag får göra nu. Jag får liksom göra två prov i veckan fram tills jag slutar nu. Visst det kanske funkar men det är inte hur enkla saker som helst att lära sig, speciellt när man har noll intresse för det. Ja, det är helt och hållet mitt eget fel, men jag var bara tvungen att klaga någonstans.

Just nu längtar jag som in i bomben tills fredag så jag och Emelie ska på vår efterlängtade SPA-vistelse. Detta har vi längtat efter så jäkla länge och det kom så himla lägligt just nu. Det ska bli så fruktansvärt gött och bli ompysslad och bara ta det lugnt och inte stressa.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0