ÅR 22: Erövra världen

Ja, så står det i en bok jag fått av min syster för några år sedan. "Bli rik! Blir kåt! Bli frälst!" heter den och är lite smårolig. I den är varje uppslag ett år i ens liv och vad man ska göra med det, från år 0 till år 100. Visst man kan inte följa den till punkt och prickar, men i år vill jag faktiskt försöka =) Enligt boken så ska jag erövra världen detta år, åka runt till olika platser och fotografera och klistra in i boken. Jag gör det gärna, men boken säger inget om vart man ska få pengarna ifrån.

Jag kan redan stryka 4/8 då jag redan har tagit kort på eiffeltornet i Paris, lutande tornet i Pisa, väderkvarn i Holland och colosseum i Rom. Men kvar på listan finns frihetsgudinnan i New York, ölhall i München, akropolis i Aten och kreml i Moskva. Det är en uppgift jag gärna tar mig an! Vi får se hur det går.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0